تجربه زایمانمو بگم یا زوده؟😂❤️

۱۲ پاسخ

توروخدا سریع بگو دکترمون یکیه استرس دارم ببینم چجوری بوده🥹

بگو منتظرم

بگوو🥺🥺

بگوووو🙆🏻‍♀️

من دو ساعت بعد زایمان تو بخش بودم ک گفتم😂😂

بزار چن روز دیگ بگذره بعد بگو😁😁😝😝

خسته میشی خواهر 😂

بگو دیگه دیر شد

درخواست میدی؟

بگو جانم بفهمیم چجوریه منکه بچه اولمه همه چی برام تازس😂

ضمن عرض تبریک و خسته نباشید خدمت شما مادر گرامی 😃😃😍😍🤭🤭

دیرم‌شده‌تا الان😂

سوال های مرتبط

مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 مامان 𝙖𝙧𝙨𝙝𝙞𝙙𝙖 ۱۱ ماهگی
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی