#زایمان.طبیعی

خانوماا تجربه زایمانمو بگم براتون؟؟!!

۱۶ پاسخ

آره بگوو عزیزم

بگو توروخدا

من امروز معاینه تحریکی رفتم مردم بخدا از بس درد داشت

آره بگو توروخدا

بگو جگر🤩

من طبیعی نبودم اما اگع میدونستم سزارین اینقدد سخته عمرا سزارین میشدم مردممم از درد و تب و ...😑

آره عزیزم بیا بگو که من خسته ای خستم

کدوم بیمارستان زایمان کردین

بگوووو😱😱

اره چقد خوب، بی زحمت هم تجربه زایمانت رو بگو، هم کارایی ک برای زایمانت از هفته های پایین تر انجام دادی 🌹

اره حتما بگو من كلي استرس دارم

ارهه بگووو بزار ماهم از تجربت استفاده کنیم و تصمیم بگیرم

اره عزیزم بگو

بگو ببینیم

اره بگو عزیزم

چند کیلو بود بچه ات

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد