سلام من nt3بود خوبه؟ خیلی نگرانم

۴ پاسخ

تو مگه چند هفته ای که ان تی دادی؟

ان تی باید زیر دو نیم باشه

از من ۶۲۴۵

خیلی کمهه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد