مامانا شما هنوز حالت تهوع دارید؟

۱۹ پاسخ

منم همچنان همراهمه

آره همچنان....

نمیدونم طبیعی یا مشکل داره که حالت تهوع نگرفتم اصلا

من اصلا حالت تهوع نگرفتم سر این بچه

عزیزم من روزی که باردارشدم تا روزی که میخواستم بستری بشم برازایمان استفراغ میکردم اینا عادیه

کم شده ولی هنوز گاهی بالا میارم

من هنوزم دارم

من دیروز تا الان رفته

نه خداروشکر تموم شد

من یکی دو روز درمیون هر از گاهی حالت تهوع میگیرم کم شده تهوعم خداروشکر

ن ندارم خیلی وقته کلا کم بود تهوعام

گاهی میاد

من اره ولی استفراغ ندارم

درحدمرگ💔😓کی تموم میشه مردم دیگ

مال منم دوسه روزه دوباره شروع شده

بله دارم

اوهوم🤕گاهی دیگه بند نمیاد و مجبور میشم قرص بخورم

امروز آره وگرنه کم شده بود

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری