۵ پاسخ

بچه تا ۴۰.روزگیش مریض نمیشه

منم رفتم شهرکرد سرد بود سرما خورد.ولی دکتر نرفتم و سعی کردم از شیر خودم بهش بدم تا بهتر بشه و دارو بهش ندم
الان ۲۰ روز گذشته از سرماخوردگیش بهتر شده و مشکلی نداره

🥲الان منم حس میکنم پسرم ازمن سرما خورده
اخه میگفتن انتی بادی دارم من ،بچم سرما نمیخورهههه
بخاطر همون ماسک نزدم😭ولی حس میکنم داره سرفه م عطسه میکنه

میگن بچه تا ۴۰رور سرمانمیخوره

چون نفس ب نفسش داری بهش شیر میدی

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙النا💖💝 مامان آرتا💙النا💖💝 ۴ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی