۴ پاسخ

سرما نخورده دماغش کپه برو داروخونه قطره nacl بگیر بگو برا نوزاده قبل شیر دهی تو هر کدوم از سوراخ های دماغ ۳ قطرع بریز

عزیزم کیپی بینی رو همه بچه ها دارن سرماخوردگی نی

یکم از شیر خودت بریز

قطره بینی .پوآر .بخور سرد
دکترم دارو میده

سوال های مرتبط

مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی