پسر منم همینجور شده بود برای دستگاه بخور گذاشتم خوب شد
عزیزم چندقطره از شیر خودت بریز تو دماغش عالیییه من مرتب انجام میدم
قطره بینی سدیم کلراید یا سالین هر ۸ساعت یه قطره تو هر سوراخ دماغش بریز یکی دو دقیقه صبر کن با پوار تمیز کن بعدش ویتامین آ چشمی یا نداری وازلین خیلی کم با گوش پاک کن توی دماغشو چرب کن تا خشک نشه
من وقتی بینی دخترم میگیره دو سه قطره از شیر خودم میریزم داخل دماغش زود خوب میشه
اگه شیر خودت رو بهش میدی دو قطره شیر بریز تو بینیش
وقتی ازحموم میاریش مخاط بینی نرم میشه ومیادپایین اونموقع خالی کن کلا دماغشو
یااینکه صورتشوباآبگرم بشور بینیش مرطوب میشه وبازم راحت خالی میشه
خوابیده شیر نمیدیا
دقیقا مشکل منم هس عطسه هم زیاد میکنیه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.