۶ پاسخ

اگه شیر خشک میدی حساسیته

بخاطر رفلاکس پسرم منم همینطوره

دستگاه بخور بذار براش اما فاصله داشته باشه
تا میتونی شستوشو بده بینیشو و پوآر بزن تخلیه بشه
بعد از ظهر ها شکمشو ماساز بده تا باد معدش تخلیه بشه
خیلی زود خوب میشه انشالله

رفلاکس

دستگاه بخور اگه میتونی بزار پیشش

کلاه بپوشون حتماااااااا
کلاه سرش نباشه اینجوری میشه

سوال های مرتبط