بینی لیام کیپ شده چیکار کنم!؟؟!

۸ پاسخ

با پوار بینی شو بگیر

اسپره سدیم کلراید بزن بعد با پوار بینی تمیز کن

دکتر سدیم کلراید نوشته اسپری هست ولی شیر خودم بهتر نرم میکنه با پوار در میارم

بخور با اکالیپتوس

از کجا میفهمیم کیپه؟

شیر خودتو بریز داخل دماغش

مال منم دیروز بردم دکتر قطره بینی راینوپ سدیم کلراید داده

سدیم کلراید بزن

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی