۸ پاسخ

قطره مگه نداده بریز داخل بینیش

بمن دکتر رینو سالتین میداد .درهرحال فرق نداره همشون اب و نمکه

دستگاه بخور بزار قطره هم بزن باز میشه

قطره بریز بعدبا پوآر بینی در بیار

یه ذره از شیر خودت بدوش داخل بینیش عطسهمیکنه تخلیه میشه. اگرم نشد با شیرت خیس میخوره نرم میشه با سنجاق مو براش تمیز کن

نمیتونی تمیزش کنی

آره خوبه منم میزنم

یا شیر خودت یا روغن مایع بریز بینیش وقتی خوابه

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی