۲ پاسخ

نه سرما نخورده احتمالا رفلاکسه اما مراقب باش تب نکنه
اگر رفلاکس باشه هر 6ساعت قطره بینی سدیم کلراید یه مدت استفاده کن خوب میشه

آخی نازی .قذیمی ها میکفتند یکم از شیر خودت را بریز تو دماغش ...ولی الان قطره بینی و پوار بینی هست .

سوال های مرتبط