مامانا استامینوفن ۵۰۰ میشه خورد؟

۱۵ پاسخ

بله من پرسیدم از دکترم میشه خورد ولی بهتره۳۲۵ روبخوری

نه ۳۲۵ بخور یا ۵۰۰ رو نصف کن

دکتر تجویز کنه میشه،منم چندماه پیش سرماخوردم دکتر نوشت برام

۲۵۰ بخور

آره گلم

ن خطرناکه واسه بچه ضربان قلبشو میبره بالا

اره عزیزم بخور هیچی نمیشه

اره سادشو میشه خورد

من همیشه 325 نصف میکنم میگن بچه بی‌حال میکنه

اره میشه فقد کدیین دار نباشه
من چون میگرن دارم دکتر گفت استفاده کن

فقط استامینوفن ساده میتونی
البته همونم باعث میشه بچه تحرکش کم بشه..چه برسه ۵۰۰

من همش ۳۲۵ میخوردم

فک کنم فقط استامینوفن ساده میشه خورد

بله.بدون کدوئین

نه گلی

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی