بچه ها،سوزش معده کسی داره؟؟؟🫠ترجیحا تو هفته من

۵ پاسخ

من از قبل موعد سوزش معده داشتم تا الان شدید شدید

تواین دوران چیزهای ترش ومیوه های ترش نخورین،جلوی نفخ ،سوزش میگیره

بله من ازاول داشتم چندروزی هست بهترشدم باداروهایی که دکتربهم داد

بله من سوزش و نفخ شدید معده دارم

سلام بله من دیشب داشتم
بعد غذا هم احساس میکنم حالت تهوع دارم امشبم سرم به شدت درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی