خانما کسی اینجا ازمایش دفع پروتیین داده برای چی هست ؟

۴ پاسخ

علائمشم تکرر ادرار شدید وورم بدنه .ولی من رفتم سالم بود نرمال

منم دادم دکتر گف وزنت زیادرفته بالا پاهام ورم کرده بود

اره من دادم
یه ماه که رفتم برای مراقبت پیش متخصصم سه کیلو اضافه کرده بودم برای نوشت ببینه دفع پروتئین دارم که تو یه ماه اینقدر زیاد کردم ولی خداروشکرر نداشتم

برای مسمومیت بارداری

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری