از چند هفته بچه تو دستگاه نمیره؟؟

۷ پاسخ

۳۶.

همه چیز بستگی به شرایط بچه داره یکی هست همون۳۵هفته هم نمیره یکی خدایی نکرده۳۹-۴۰هفته هم میره

۳۶ ب بعد
۳۶ تمام بشه

یه سوال میگم پس چهطور من چهار سال پیش کیسه ابم که پاره شد تازه رفته بودم تو ۹ماه پسرم زیر دستگاه نرفت ماشالله وزنش ۳کیلو ۶۰ بود

دیگه هرچی سن بارداری بره بالاتر
احتمالش کمتر
ولی بازم هستن نینی هایی ک ۴۰ هفته هم رفتن دستگاه بخاطر اکسیژنشون
از همه دور باشه این بلا🫠خیلی سخته

دوست من ٣٥ هفته زايمان كرد دستگاه نرفت

من که ۳۵ هفته بچم بدنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان بیبی🤭 مامان بیبی🤭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی