دخترا رفتم ازمایش خون دادم ساعت1 آماده میشه

۵ پاسخ

انشالله مثبته خواهر برات دعا میکنم

رامهرمزی؟ پیش دکتر زارعی آزمایش دادی؟

انشالله مثبته

منم هیچ علائمی نداشتم اگه ازمایش نمیدادم اصن متوجه نمیشدم چون همین الانم علائم ندارم

هیچ ندارم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته دوازدهم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری