دوستان اگه خونریزیم قط بشه نیاز باز شیاف بزارم؟

۵ پاسخ

اره بزارجاش سفت میشه

بستگی به نظر دکترت داره من از هفته 16تا الان شیاف میزارم با اینکه سه روز اول قطع شد خونریزیم ولی گفت تا هفته36باید بزاری

تا دکتر نگفته قطع نکنید

باید با دکترت مشورت کنی
ولی من ک‌ خداروشکر خونریزی اینام نداشتم فقط درد اذیتم میکرد هنوزم شیاف میزارم

اره باید بزاری منم میزارم

سوال های مرتبط