۸ پاسخ

مال منم حل نشده پایینش یکممم مونده بود انداختم رف هیچ اشکالی ندارع
چرا سفیده

نه بابا اینا اشکالی ندارد بیشترشو خوردی دیگه

دوباره اب بریز توش حل کن بخور

ازشون بپزس

این ب ی تعداد عددی ریخته شده

آره باید کامل حل بشه تهش هیچی نمونه

چرااا باید همش حل بشه بنظرم

چرا دیگ باید همشو بخوری

سوال های مرتبط

مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری