۲ پاسخ

کباب شیره گوشت عصاره قلم مغزی جات قرص شیر افزا

آب پاچه بخور.آبگوشت آب هویج اینا هم شیرو زیاد میکنه هم مقوی
اگه هم سابقه ی آندرومتریوز یا فیبروم و کیست نداری قرص لاکتاول بگیر بخور ببین یعنی عالیه ها ولی اینایی که گفتنو نباید داشته باشی وگرنه به مشکل میخوری

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی ۱۱ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۵ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی