خانوما برای زیاد شدن شیر باید چیکار کنم

۶ پاسخ

خرما،آب هویج فراوان،رازیانه،چای کمرنگ
سوپ‌جو،سمنو،حلیم،آبگوشت(بدون حبوبات)،ماکارونی
پودر ترومام،پودر گالاکتومید،قرص لاکتاول،قطره و قرص شیرافزا گل دارو
استراحت و جلوگیری از خسته شدن
آرامش
تحرک (روزی ده دقیقه آروم پیاده روی کن )

پودر گالاکتومید

ببخشید عزیزم پودر ترومام شیردهی خوبه

خرما .دمنوش رازیانه.سوپ.آبگوشت.دلستر
بخور اینارو شیرتو زیاد میکنه
ولی برا من دلستر و دمنوش رازیانه خیلی تاثیر داره

قطره شیرافزا
.قرص لاکتاول. قرص امگاسه چرب میکنه شیرتُ .
آب هویج و اب سیب
غذا های مقوی مث ابگوشت ماهیچه .
مایعات فراوان. استراحت کافی
نداشتن استرس و اضطراب.

خوردن مایعات زیاد و قرص شیر افزا

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی ۱۰ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان رُزمهر مامان رُزمهر ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی