کی فلوکنازول بخوریم برای پسر دار شدن

۲ پاسخ

بمن گفتن روزی ک میخای اقدام کنی بخورین ک محیط واژن حالت بازی بگیره اسیدی نباش.. ولی بستگی ب اسپرمم داره

چند روز قبل اقدام
چون فلوکنازول مثلا میگن ۲۴ساعتی یدونه بخوری دقیق یادم نیست بعدش که خوردی دوره ش تموم شد اقدام کن چون میگن برا اینه بدن قلیایی کنه

سوال های مرتبط

مامان جانان❤️آریا مهر مامان جانان❤️آریا مهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنا مامان آنا هفته چهلم بارداری
معجزه معجزه قصد بارداری
مامان آرتین آیلین مامان آرتین آیلین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
شاهان شاهان قصد بارداری
مادر مادر قصد بارداری
مامان آینده🙃❤ مامان آینده🙃❤ قصد بارداری