۴ پاسخ

من اوایل ک پسرم سینه نمی‌گرفت میدوشیدم بهش میدادم ، دکتر گفت چون تو شیر ذخیره شدرو میدوشی خشک میشه ولی وقتی بچه میک میزنه همون لحظه تولید میشه .
تا میتونی ک با سینه بده .

من شنیدم ب دوشی ب مرور کم میشه

من دوبار دادم دکتر گف نده دیگ سینه نمیگیره یکم ک بزرگترشه بفهمه

من با شیشه دادماره خشک شد

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی