من اوایل ک پسرم سینه نمیگرفت میدوشیدم بهش میدادم ، دکتر گفت چون تو شیر ذخیره شدرو میدوشی خشک میشه ولی وقتی بچه میک میزنه همون لحظه تولید میشه .
تا میتونی ک با سینه بده .
من شنیدم ب دوشی ب مرور کم میشه
من دوبار دادم دکتر گف نده دیگ سینه نمیگیره یکم ک بزرگترشه بفهمه
من با شیشه دادماره خشک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.