من تا تو بیمارستان بود سینه خورد آوردم خونه شیرخشک بهش دادم سینه رو ول کرد باید شیر بدوشم بکنم تو شیشه بخوره
والا من با دو قطره اونت میدم وقتایی ک پیش مامانم میذارم و شیر اخرشبشو یا وقتی جاییم نتونم سینه دهنش بذارم تاالان ک ول نکرده علاقش ب سینه هم بیشتره تا شیشه تا بغلش میکنم دهنشو بازمیکنه برا سینم🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.