۲ پاسخ

من تا تو بیمارستان بود سینه خورد آوردم خونه شیرخشک بهش دادم سینه رو ول کرد باید شیر بدوشم بکنم تو شیشه بخوره

والا من با دو قطره اونت میدم وقتایی ک پیش مامانم میذارم و شیر اخرشبشو یا وقتی جاییم نتونم سینه دهنش بذارم تاالان ک ول نکرده علاقش ب سینه هم بیشتره تا شیشه تا بغلش میکنم دهنشو بازمیکنه برا سینم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی