ریزش مو در شیردهی تاچندوقت ادامه داره؟

۵ پاسخ

من دیروز پیش دکتر زنانم بودم. گفت نمیتونی کاریش بکنی و معمولا بعد از ۶ ماه تا یک سال خوب میشه.
البته من چک آپ کامل هم دادم و به جز کلسیم و ویتامین دی کمبودی نداشتم. بهم گفت فقط همین دو تا رو مصرف کن.

منم الان یک هفته ست شدید شده. همینجور ادامه بدم کچل میشم🤕

از کی شروع شد ریزش موهات؟؟

آهن و مولتی ویتامین حتما استفاده کن
میگن بعد از ۶ ماه بهتر میشه ریزش پو

تا وقتی درمان کنی.
همینطور می‌ریزه تا وقتی که دارویی بخوری یا خودتو تقویت کنی.
با شیر و آجیل و چیزای مقوی هم درمان نمیشه فقط.
حتما باید دارو مصرف کنی
در کنارش چیزای مقوی هم بخور.
وگرنه کچل میشی.
البته من اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان آرن👶🏻🍋 مامان آرن👶🏻🍋 ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی