من دیروز پیش دکتر زنانم بودم. گفت نمیتونی کاریش بکنی و معمولا بعد از ۶ ماه تا یک سال خوب میشه.
البته من چک آپ کامل هم دادم و به جز کلسیم و ویتامین دی کمبودی نداشتم. بهم گفت فقط همین دو تا رو مصرف کن.
منم الان یک هفته ست شدید شده. همینجور ادامه بدم کچل میشم🤕
از کی شروع شد ریزش موهات؟؟
آهن و مولتی ویتامین حتما استفاده کن
میگن بعد از ۶ ماه بهتر میشه ریزش پو
تا وقتی درمان کنی.
همینطور میریزه تا وقتی که دارویی بخوری یا خودتو تقویت کنی.
با شیر و آجیل و چیزای مقوی هم درمان نمیشه فقط.
حتما باید دارو مصرف کنی
در کنارش چیزای مقوی هم بخور.
وگرنه کچل میشی.
البته من اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.