۸ پاسخ

به سلامتی عزیزم هر ۳ ساعت دوتا شیاف بزار دردت کم میشه

به سلامتییییی🥺🥺🥺🥺خیلی خوشحال شدم برات عسیسم انشاالله زود سرپا بشی نی نیت خوبههه؟

خوب میشی

مبارکه دردا طبیعیه شیاف چهار ساعت مرتب بزار

شیاف بذار مرتب

وااایی خوشبحالت🥹

ان شالله به سلامتی عزیزم
بهتر شی عکس ننی خوشگلتو بزار ببینیم♥️

ب سلامتی گلم مبارک باشه قدم نو رسیدتون🥺😘 اره دیگه سز شدی گلم درد داری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهام🧿💙💙 مامان پسرهام🧿💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری