خانوماعلاعم سرماخوردگی درنوزادان چجوریه

۲ پاسخ

من پسرم فقط موقع شیرخشک خوردن خس خس می‌کنه این علائم سرما خوردگی هستش

تب .سرفه. عطسه زیاد.
ابریزش بینی ندارن ولی فین هاشون زیاد میشه
سینشون خس خس میکنه
همه علام باهم دیگه نیست. دوتا یا یکیشم داشته باشه سرماخوردگیه

سوال های مرتبط

مامان ا‌یلماه مامان ا‌یلماه ۹ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی