۴ پاسخ

بچه من تا یکماه کامل داشت هی بالاپایین میشد بیملزستان خابید دستگاه گرفتم

مندهمه دکترای لاهیجان بردم به درد نمیخورن اگه مشکل جیدی نداره لاهبجانبرو وگرنه ببرش رست

زهره بهزاد

فاطمه رجایی پور من‌میبرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی
مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی