خانما چه شیری وزن دهیش خوبه بجز نان

۱۰ پاسخ

همش بستگی به ژن و اندازه تغذیه بچه داره
من کلی شیرخشک عوض کردم
هروقت زیاد میخوره وزن میگیره هروقت بی اشتها میشه وزنشو کم میکنه

آپتامیل pdf

گلم ببلاک خیلی خوبه اپتامیل اکثرا پفی میکنه ولی ببلاک وزن میده قشنگ

اپتامیل پرونترا واسع بچه ی من ماهی ۱۳۰۰ تا یک کیلو داشت

نمیدونم شیرشو عوض کنم یکی دیگه بگیرم میخوره یانه

من الان به دخترم نان میدم اصلا راضی نیستم

ببلاک

آپتامیل

سوپرامیل بچه دختر عموم رو خیلی طفل کردع

والا نمیدونم یکی میگه سوپرامیل یکی میگه گیگوز یکی میگه تروویتال
من نان میدم معمولیه

سوال های مرتبط

مامان ۳تفنگدار مامان ۳تفنگدار ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان سلنا اکانت جدید مامان سلنا اکانت جدید ۹ ماهگی