درود از ماه نهم ♥️🥹

۱۵ پاسخ

بسلامتی من موندم چرا ماه هفتم تموم نمیشه انقد طولانی شده🥴🥴🥴🥴🥴

بسلامتی قشنگم 🥹🥹🥹
وقت زایمانت کیه؟

به سلاکتی منم ۳ روز دیگه میرم 🥹♥️🙏

ب سلامتی گلم

خانوما من دوشنبه صبح سزارین میشم دعا کنین آسون باشه برام اخه میگن سزارین سوم سخته

خش اومدی بسلامتی

بسلامتی عزیزم ❤️💐

خوشبحالت😓😓😓😓😓

انشالله به سلامتی

برا ماهم دعا کن زود بگذره

درودت خیلی گرم بود ماه ۹ انقدر مهربونت ولت نمیکنه🤣دارم میکشم این مهبتو از ماه ۹

به سلامتی 🤩

وای کاش منم وارد ماه ۹ شم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ایشاالله قسمت من 😅

😂انشالله بسلامتی سرکنیم این ماه رو😍

سوال های مرتبط

مامان آیما و آلانا مامان آیما و آلانا ۱ ماهگی
مامان Mahoor مامان Mahoor هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرین 🩵 مامان آرین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 مامان Y&Y👦🏻👧🏻🤍 ۶ ماهگی
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرحسین🥹💙 مامان امیرحسین🥹💙 ۳ ماهگی