۴ پاسخ

سلام عزیزم سعی کن برای خودت زیاد وسیله بر نداری
من یادمه فقط یه ساک برا علیسان برداشتم برا خودمم لباسی که میخواستم باهاش برگردم،پوشک،دوتا لباس زیر،لباس زیر یکبار مصرف،برداشتم

من بجز مدارک پزشکی و شارژر و ساک بچه هیچی نبردم چون سزارین بودم و لباس بیمارستان تنم بود اجازه پوشیدن چیزی دیگه ندادن . دیگه ساک لباس آماده کردم موقع مرخصی شوهرم آورد بیمارستان برام

عزیزم خودت لباس خاصی نمیخوای من یادمه بعد زایمان شوهرم برام از خونه آورد مانتو شلوار

بزار بغل لباسا بچت
من برا پسرم کلا یه ساک بردم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری