۹ پاسخ

آره عزیزم خوبه انشاالله به سلامتی ب دنیا بیاد

آها فک کردم باید بیشتر باشه

خیلی خیلی خوب

چند هفته ؟من ۱۸هفته و ۴روز ۲۵۷بود

18 هفته و 4 روز رفتم آنومالی

چند هفته رفته بودی

عالیه

اره خوبه

بعله عزیز

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۳ ماهگی