مامانا تو سن دختر منم ممکنه که برفک دهان بگیره ؟!!

۱ پاسخ

من بچم یکماه پیش برفک دهان زده بود
دکتر یک قطره بهش دهد بعد از دوسه روز خوب شد

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱ سالگی