۶ پاسخ

من دارم کره میزنم الان دوبار یبوست شد نمیدونم چکار کنم یعنی مال فرنی که میدم

گلابی بهش بده
تو غذاهاش کره و روغن زیتون بریز یوبوست نشه

عرق نعنا ،وتخم شوید جوشیده برای دخترمن خیلی جواب بود

قطره بی بی کر خوبه

گلابی عالیه کدوتنبل پخته هم خوبه خیلی

کره
روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان مهراوین مامان مهراوین ۱۴ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۵ ماهگی