یک ماهگی پسر نازم😍
خودم ادیتش زدم .چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

خیلی ساده اس درست کردنش برنامه خواصی هم نیاز نیست تازه برنامه اش هم رایگانه چرا باید بابت درست کردنش پول بگیرید ؟

عالی عزیزم

میشه واسه منم درست کتی

خیلی عالی شده

سلام ببخشید مزاحمتون شدم نمیخام وقت شریفتون رو بگیرم
@poshaksaran
تو روبیکا لطفا حمایتم کنید پوشاک دارم هم بچگانه و هم بزرگسال و قیمت مناسب هست ارزون تر از مغازه ها هست و جنس هاش هم عالیه اگه راضی نبودین میتونید پس بفرستین و پول شما تمام و کمال برمیگرده ب حسابتون
پوشاک بچه گانه ارسال رایگانه و تخفیف هم داره

چجوری ؟
خیلی قشنگه

خیلی طبیعی شده😍

سوال های مرتبط

مامان ایلین و رادین🥰 مامان ایلین و رادین🥰 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان محمدعلی💙 مامان محمدعلی💙 ۱ سالگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی