کیک۱۰ ماهگی دخترم
چطوره بنظرتون

تصویر
۸ پاسخ

عاااالی👌🏻🤗

بااحترام مسخره‌س

بامزه هس

خوبه مبارکه✨️🍃 فقط زیرش میتونی از این کیکا ک روش میزارن گرد از اونا استفاده کنی چوبیه

عااالیه

روزمینه 🤔🤔🤔

رو زمین گذاشتی؟

خوبه ولی زیرش بشقاب نذاشتی؟ 😄

سوال های مرتبط

مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان محمدعلی💙 مامان محمدعلی💙 ۱ سالگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی