دختر اولم اسمش دنیزه .اسم دلنیا چطوره برا بچه دوم ؟

۱۰ پاسخ

قشنگه. دلانا هم میخوره بهش

خوشگله خیلی😍

پانیذ هم قشنگه

بچت دختره چقد سخته اسم انتخاب کردن منم اسم دخترم ماهلین این دومی نمی‌دونم چی بذارم

من خودمم اسمم دلنیاس😍😍😀

دلوین هم قشنگه

دنیز _دلارز

سخته

چه اسم هاییی 🫠

قشنگه دلینا تلفظش راحتتره تا دلنیا

سوال های مرتبط

مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۵ ماهگی
مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دخملی مامان مامان دخملی هفته بیست‌وچهارم بارداری