سلام تیر کشیدن واژن برای هفته ۶ طبیعیه

۶ پاسخ

اره منم از همون شش هفته داشتم همه ی دکترا هم گفتن عادیع بخاطر رشد رحم هست

آره عزیزم طبیعیه منم تو هفته ۶ تا ۸ درد پریودی داشتم الان بهتر شده

میگن بخاطر افزایش خون‌رسانی تو بدن اینجوری میشه پس طبیعیه

بله منم تو تیر خوردنم بخاطر تغیرات رحمه یجوری صبح تیر کشید گفتم الان همه چی می‌ریزه پایین

کم کم دارم باور میکنم این درد واژنم طبعیه اره من داشتم وهنوزم دارم

سلام من دوهفته است تیر میکشه تا شکمم

سوال های مرتبط

مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری