تاحالا به بچه هاتون دمنوش دادین؟؟

۴ پاسخ

اره عزیزم من همش استکان استکان میدم بهش ‌...ادبان چای کوهی بنصور

من 40 روزگیش دادم😂یه بارم سه ماهش بود

دمنوش دیگه نه ولی ی بار دانه به و دم کردم دو قاشق چای خوری دادم بهش خس خس سینش خوب شد

نه خواهر ضرر داره
آبجوش نبات درحد دو قطره عرق نعناع میدم وقتی دل درد
اما دمنوش نه

سوال های مرتبط

مامان سوین 🧸♥️ مامان سوین 🧸♥️ ۱۲ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان حافظ مامان حافظ ۱۵ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی