سلام سینه پسرم خیلی خس خس میکنه از چیه؟

۵ پاسخ

سلام از کولیک و رفلاکسه سر دوماه خوب میشه نگران نباش

پسرمنم هس رفلاکس داره

دکتر بمن گفت خس خس سینه و دماغ از کولیک یا رفلاکسه

رفلاکس نداره؟؟

دختر منم همینطور 🥲

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان آیلا 🩷 آیهان💙 مامان آیلا 🩷 آیهان💙 ۱۶ ماهگی