سینه دخترم یکم خس خس میکنه واسه چیه؟

۵ پاسخ

شیر میخوره

رفلاکس گلم اگه سرما نخورد شیر خوب میخوره

احتمالا رفلاکس داره ببردکتر

نمئدونم چجوریه

رفلاکس نداره!

سوال های مرتبط

مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۱۵ ماهگی
مامان آیلا 🩷 آیهان💙 مامان آیلا 🩷 آیهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی