۲۱ پاسخ

نه من ک تا اللن اینطوری نبود

این چهار پلاس منم اشتبا خربدم دیشب دوتا هم کمتر داره

والا من مای بی بی ۴زودسنگین میشدفقطم یه بسته خریدم همش مولفیکس میخرم واقعا خوبه جذبش مای بی بی میکردم دوتاجیش میکردانقدسنگین میشد

من همه مارک پوشک امتحان کردم هانیز واقعا بی نظیره

مال پسر من سایز ۴ آبی

این چهار مثبته

من مولفیوس میزنم خیلی عالیه ها

۴ ؟؟؟ کوچیک نیست ۷ ماهه

کیفیت مای بیبی کلا اومده پایین بعد من ۶میبندم ولی مای بیبی سایز ۶ خیلی تنگه واسه دخترم برای همین مولفیکس میبندم

اره منم این رنگیه

چهار مایبیبی ابی هست بعد دایناسور هست سه ببعیه این فک کنم موش
اما سه دوتا ببعی هستن
چهار خریدم دایناسور ابی هست

شاید متفاوته ب قول یکی مانانا چهار پلاس بوده دیگه تا تمام شدن پوشک باید تحمل کنی منم همیشه مارک مایبیبی میزنم براش هفته قلا خاهرشوهرمگفت از یه جا پنجاه تومن ارزون تره بیا ما اینجا مایبیبی سیصد چهل تومن میفروشن اونجا سیصد اما بسته بندی نداره تو پلاستیکه منم خریدم اصلااا افتضاححح بود تحمل کردم تا تموم شد امشب مایبیبی خرید واییی

این چهار پلاسه

چهار پلاسه این که

اصلا به درد نمیخوره من هانیز میگیرم عالیه

من‌هنوز ۳ میبندم

این چهار پلاسه فکر کنم

۴پلاسه

چخار ابی مارک مایبیبی
و دایناسوره این سایز سه اشتب شده

این سه😑 مامانی

این فکر کنم چهار پلاسه

سوال های مرتبط

مامان نور 💕 مامان نور 💕 ۸ ماهگی
یک ماهی میشه با چالش سایز پوشک مواجه شدم.
تقریبا همه برندها رو تست کردم تجربه ام رو میگم شاید برای کسی کارآمد بود.
دخترم مای بی بی سایز ۴ استفاده میکرد و کاملا فیت بود. از اون مدل هاش که جلدش آبی پر رنگ بود و روش نوشته بود مهربان با پوست و وزن ۸ تا ۱۶ کیلو بود. از یک ماه قبل دیگه نتونستم اونها رو پیدا کنم فقط آبی کم رنگ ها موجودن که کوچیکترن انگار و روش خورده ۸ تا ۱۴.
هانیز سایز ۵ گرفتم بزرگ بود. کیفیتش بد نبود هم چسب خوبی داره هم جنسش خوبه.
مولفیکس سایز ۴ گرفتم آشغال بود. مطمئنم از مواد بازیافتی تولید میشه، رنگش تیره ست، چسبیش کنده میشه و...
ببم سایز ۴ گرفتم سایزش خوب بود اما خیلی نازکه، تا خیس میشه لایه های پد روییش آویزون میشه و میره تو پای بچه.
کوکومی سایز ۴ اندازه ش از همه شون کوچیکتره. اینم مثل مولفیکس تیره ست، طراحی بدی داره، چسبش بد نبود بندر مقایسه با اون مولفیکس واقعا کوکومی بهتر بود.
سایز ۵ مای بی بی هم خیلی خیلی بزرگه.

من که دوباره برگشتم به مای بی بی ۴ ولی هنوز مشکل سایز دارم، سایز دارم🥲
مامان هاکان🧸🩵 مامان هاکان🧸🩵 ۱ سالگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی