۴ پاسخ

منم از اول بارداری تا وقتی وارده ۹ ماه شدم سفالیک شد همش بریچ بالای ۳۰ سوتو دادم چون دیابتی بودم همش بریچ بود ولی بلاخره چرخید دکترا میگن صددرصد میچرخه

همون میزنه بریچ
یا سفالیک
یا عرضی

بله من طول سرویکسم پایین بودو بچه بریچ بود سرکلاژ شدم

مهم نیست الان .هزاردفعه میچرخه فعلا .هفتهای آخر شرطه .
همون خط اول معمولا تو جمله میگه بریچ جنین مثلا

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان مرسانا مامان مامان مرسانا ۳ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری