۸ پاسخ

حتی اگ بیحسی اپیدورال

میتونید درد نداره

همونجا

طبیعی ک همون موقع خودت بلند میشی میای پایین از تخت

چند دقیقه بعدش راه رفتم سخته ولی همه میگن بهترز سزارین

بچه. اولم. همون. لحظه

دوسه دق بعدش رفتم خودمو شستم نوار گذاشتم

همون لحظه

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد