۳ پاسخ

دردش قابل تحمله
ان شاءالله نتیجه میگیری، استرس از خودت دور کن، توکل به خدا کن

من دیروز رفتم عکس رنگی رحم دادم بدون بیهوشی خیلی درد کشیدم دعا کنید انشالله به زودی منم مامان بشم😔🙏🏻

دردش در حد پریودیه قابل تحمله

سوال های مرتبط