خانما به بچه هاتون سرلاک میدین؟؟

۳ پاسخ

اره منم میدم

من نمیدم ، چون احساس میکنم فقط شکم پرکن هست ، والا یه قاشق غذا تازه خیلی بهتر از این چیزاست، اگر میخوای بدی بزار زمانی که مجبوری

بله عزيزم ميدم
دوماهي هست

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی