۵ پاسخ

تولدش مبارک عزیزم

اگه به هر دلیلی نتونستی برای ماهگرد دندونی تولد یلداو... از کوچولوت
عکس اتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه😁

برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی

مبارک باشه 🌹

تولد دختر خشگلت مبارک

ای خدای من
تولدش مبارک باشه این فرشته کوچولو❤️

سوال های مرتبط

مامان Arsin👶🏻🫀🥰 مامان Arsin👶🏻🫀🥰 ۲ سالگی
مامان تمشک مامان تمشک ۱ سالگی
بابای امین بابای امین ۱۳ ماهگی