خانما بعد سنو اونومالی دیگ کی رفتین سنو

۶ پاسخ

۳۰هفتگی سونو رشد

ی بار ۲۲ هفته ، ی بار ۲۸ هفته
این هفته هم انشاالله میرم

دیگه نیست تا سی،سی دو هفته

۲۴ هفته رفتم سونو انومالی تاخیری ( بچه سالم هست و کلا بارداری پر خطر نیستم)
سونو بعدیم ۳۲ هفته اس و سونو اخر ۳۷ هفته

من چندروز پیش رفتم سه بعدی

بعد انومالی قراره هفته دیگه برم

سوال های مرتبط

مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری