کی رفتین بزا سنو وزن.؟؟

۶ پاسخ

اولین سونو وزن ۲۴ هفته دادم دوباره ۲۸ هم گف بیا

۳۲ هفته برو

من دکترم چند نوبت سونو وزن انجام میده..اخرین بار ۲۴هفته و پنج روز بود.۲۸دوباره میرم

من بیچارا یه جوری استراحت مطلق شدم که دکتر گفت سونو اینا فعلا واجب نیست

دکترت میگه بهت یا ۲۸یا ۳۰ بعضی ها زودتر یعنی ۲۶ هفته ام میرن

دوقلو ها هر ماه باید برن با تکی ها فرق داره .

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان جاوید کوچولو مامان جاوید کوچولو ۷ ماهگی
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وپنجم بارداری