مامانا بچه داری چقد سخته😥😥

۷ پاسخ

اینم یه دفعی شد از دستم در رفت من ننیخواهستم اما شوهرم میخواهست

من که دیگه این دومی آوردم دیگه نمیارم چون نه حوصله دارم نه وقتشو

خیلییی سخته البته من کمکی هم داره از بیخابی های شبونه بیزارم

آره والا من که از خواب و خوراک افتادم

بچه داری حوصله میخواد بچه داری تحمل بی خوابی میخواد
من که توان بی خوابی داشتم رکرد‌ ۳ روز بیداری زده بودم
الان بدنم نمیکشه به بیداری بیش از حد

خییییلی
جالب ترش اینجاست دوسال دیگه سختی ها یادت میره و‌میخوای بعدی رو بیاری 😅همه همینیم
من دومیمه با اینکه تجربشو داشتم ولی الانم واقعا سخته و اذیتم

خیلی سخته مخصوصا تنها باشی🥺

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان 🤰مهدیار👶 مامان 🤰مهدیار👶 ۱۳ ماهگی