کاش باردار میموندم چقد سخته بچه داری😭😂

۱۱ پاسخ

هرکدومش سختی خودش داره ولی کلا آدما همیشه از شرایطی که توش هستن ناراضین ولی بعداکه میرم مرحله بعد میبینن قبلی سخت نبود وشیریناش یادشون میمونه

اگه شوهرت درکت کنه حتما کمک حالت میشه

الان فقط باید کیفشو ببرید با این که سخته این اندازه کوچولویی و دلبری دیگه برنمیگرده

نه اصلا نگران نباش بچه داری خیلی شیرینه الان نی نیت کوچلوعه دوسه ماه دیگه بهتر میشه لذت میبری از بچه داری

عزبزم من امشب دلم خواست سن بچمه مو چهار روزه کنم بیام ببینم به یاد اون روزهای سخت!پسر من الان ۱۱ ماهشه
کلی مشکل و چالش داشت،دوران بسیاااار سختی گدروندم
حرف کسایی که میگن سختتر میشه رو گوش نده چون اینطور تیست
دل دردها و رفلاکس ها و چنان هااا همه بهبود پیدا میکنن
خوابها بهتر میشن و بچه خودش سرگرم میشه اوقاتی،تو خونه گشت میزنه با اسباب بازیا بازی میکنه
مهمتر خودت قویتر میشی بدنت خیلییی خوب میشه چابک میشی

من بچه داری رو ترجیح میدم به زایمان و بارداری

بیخوابیییییی😑😑😑😂😂😂😂😂

من با وجود بچه کولیکی بچه داری ترجیح میدم بارداری خوبی نداشتم

خیلییی خوبه که روز ب روز شیرین تر میشه برات🥹🎀

بچه داری دهن سرویس میکنه خودت جون نداری اذیتی تازه ب یه بچه بی جون باید برسی شوهرت مثل خرس خوابیده کمک نمیده چون میگه میرم سر کار و......

فقد زایمان سخته بچه داری خیلی قشنگیه.

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی